-







Hej! Idag skulle min Hannis kommit ut men hon har gått och blivit magsjuk (den pungråttan), så jag hängde med pap&gab ut på en båttur som innehöll jordgubbar på en brygga, skratt & glass, inte helt fel det heller men jag hade vääldigt gärna velat träffa yrvädret innan jag åker ikväll :( Sommarjobbsgrejen gick iallafall kanon igår, verkar riktigt bra & kul :D Iallafall, uppdateringen kommer inte bli den bästa nu i veckan (men kommer slänga upp några tidinställda) för ikväll åker jag till London, och imorgon på morgonen vidare till Kroatien för några dagar med sol, bad & segling, ska bli supergött! SÅ, ha det superbra, njut av lovet och käka mycket glass!!! Puss


Kommentarer
Postat av: hanna

vilka ska du åka till kroatien med? :)

2011-06-30 @ 15:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0