Glad midsommar!


Haha denna bilden är inte guds vackraste skapelse om man säger så men den är lite småkul så jag bjussar på denna (hoppas de är okej för dig med hensa!) Ville bara säga att mitt internet har varit på bergsvandring i bagdad hela morgonen och inte velat sammarbeta, men nu är det i full gång :D Hinner inte ta något kort på vad jag har på mig hehe, men ni får se sen! Ska ner till båten och äta lite midsommarmys med några familjer, blir nog bra! Ha en superbra midsommar (trots att himlen är gråare än skallarna på ett pensionat..) så hörs vi, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emma Carlzon

AMGGGG snygg kille to the right!!!!!!!!!

2011-06-24 @ 13:45:33
URL: http://asongforhedwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0