27 juni.


Godmorgon! Här får ni ett gäng fräscha bilder directamento från el nilsonios frullehörna! Gillar att jag fick till en stig-helmer stropp mitt i bullen & att håret hänger som en elefantpung i bakhuvudet, men vafasen det är moooorgon :D! Jag ska försöka få i mig lite fruckelino (har en herrans massa smeknamn på frukost känner jag) inte fruktsallad för bilden är från spanien (ta.mig.tillbaka.någon.plox.) men något annat smarrigt! Igår kväll somnade jag & min bror till en film på mitt rum och inatt har jag nog hostat ihjäl stackaren, lät som att jag skulle kväva mig själv och hosta upp inälvorna ungefär, mysigt! Igår blev jag också överöst (för att va mig!!) med kommentarer hehe, jättekuul så tack så mycket :D! Vi hörs senare! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0