16 bast


Godmööörra! Vakna för en halvtimme sen eller nått, magiskt skönt att sova ut! Tänkte att jag slänger upp lite bilder från min födelsedag, dagen började med att mina fina roommates & min familj sjöng för mig och jag fick jättefina presenter av dom :D Sen låg vi hela dagen på stranden och hade det supergött, sen fick jag en grej över ögonen och det slutade med att jag såg ut som på sista bilden haha, sen hade jag alla ballonger på ryggen med, inte alls varmt.. :D  Vi gick ut och åt i detta, inte på världens goaste ställe men det va tack vare en snubbe som jobbade där som vi till sist hamnade på banana club!! Kunde inte haft en bättre födelsedag, så tack så supermycket tjejer!

Nu ska jag gå upp och äta lite och sen jobba, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0