-


Tjääänna! Blir lite gluggigt me uppdatering här men det är ju faktiskt lov & varmt ute så ja :D Har börjat mitt lov med asgarv, grillning med goa brudar, övernattningar med min korvfia, kört sten sax påse om vem som ska göra könsbyte av mig och hanna, packat och haft det kanon! & Linnea klänningen är från chelsea eller nått tror jag de hette hehe!

Nu väntar jag på Johänofänäno och vi ska baka bullar och äta tills vi rullar, låter toppen! Inatt åker jag och ett helgalet lag till Spanien för en vecka med supermycket bad, lek i poolen haha, stekning/pressning så skinnet friteras och firande av min födelsedag, ska bo i ett rum med 3 huliganer så det kan inte bli annat än bra, vi hörs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0