we're smiling but we're close to tears


The Script – For The First Time
Åh, sitter och läser utbytesbloggar och några har precis åkt iväg, man blir himla sugen på att åka nunununu kan jag bara säga, det känns som hundra år kvar tills nästa höst, men innan jag vet ordet av det sitter jag nog här och undrar vart det tiden tog vägen! En grej vi tjejer prata om igår va att man verkligen kan påverka sitt liv himlans mycket, göra något bra av det, ha kul! Sen finns det ju såklart saker man inte påverkar själv som gör att det blir motgångar och så vidare, men 9 gånger av 10 blir det iallafall vad man gör det till, så njut av livet, ta vara på era nära och kära och ha jäkligt kul! :D Nu ska jag knoppa mig i sängen och kolla på OC med min brush! Vi hörs imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0