feska lide magrill & eda lide älgköddbullar











Hej! Hade ett sjukt roligt dygn i brodalen som innehöll allt ifrån gapskratt, svullosnack, ligga som tre packade sillar inne i hennes lillebrors rum och lyssna på pettson och findus och göra parodi på meningarna! (Till en något omognare version) På dagen igår åkte vi ut och fiskade, va hur kul som helst!! Innan jag åkte avnjöt vi en obeskrivligt go måltid och jag hade nog kunnat rullat mer än bilen hem så mätt jag va! Har skrattat hur mycket som helst iallafall och spelat in sinnessjuka filmer som jag inte kan slänga upp här!

När jag kom hem igår jobbade jag till halv elva, sen åkte jag ner och köpte the OC & one tree hill boxar, så har börjat kolla på OC nu och grät redan efter tredje avsnittet, braa!! Idag skulle jag åkt med ut med båten men hinner inte för jag ska jobba & imorn kan jag inte heller för jag ska jobba hjashgjadhj, rövkula! Men jaja, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0