sverige - argentina


klippa min toung:P:P hanna är sååå fin på den här! 

jag & min gangstervän/p12!!!! respekt & spräng den lixom!

roflmao!

jag ska nog bli ansiktsmålare, gräset<333333

rock on dude

grrrrr mjaaaoo!! bjussar på denna XD

- grabbar grabbar här kommer jag med kaffe direkt från DONKEN!!!!!

- ååh de va på tiden!!! och jäklar jag glömde min bh hemma!
(fint att ja skulle ta ett smygkort på hans bitchtitts så kollar han på mig när jag tar det, hehe busted!)

lite bilder från göteborg, underbar dag! :D när jag vaknade i morse hade jag ett rekordlångt sms från hanna, gick upp med ett leende på läpparna kan jag bara säga, goa dig! igår va jag och kolla på tjejornas match, vinst tjoho! sen kom simon och jonas hit en sväng så kolla vi på youngblood, och keka götta! de va fränt :) nu ska jag snart ut och springa, eller halka och flåsa ihjäl mig, kan inte komma ihåg sist gång jag va ute och sprang tjolahoppen! take care så hörs vi senare, kräm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0