just nu


ojoj freeesh bild! kom hem från götet för en timme sen ungefär, mysig dag med hanna! hittat 2 par jeans (BEHÖVLIGT!) hål överallt och ingenstans i mina förra haha, en tröja, två fjäderörhängen och en ögonfransböjare, vart utan en i nåra månader nu för glömt köpa varje gång, så äntligen!:D packat klart för cupen också, kommer bli riktigt skoj, fast jag saknar daniel bajsbrun/kolsvart/brännaN/solis och lite synd att vi precis missar varandra eftersom han kommer hem imorn, men men! och jag e sååååå glad att de regnar, lite surt om de fryser på för då kan man ju ta skriskorna till skolan, men åh BORT me den här äckliga snön och slasket nu och ge mig sol! blir nog ingen uppdatering i helgen, man ska aldrig säga aldrig men japp handboll för hela slanten så blir nog inget med de :( skola på måndag med, vill bara dricka miljarder liter vatten och kissa allt på skolan, otaggad JAJAMEN! ha de sviiinbra så hörs vi, puss och kram :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0