inte hunnit!



hej sötegrötar! inte hunnit skriva här, igår plugga jag och sen kom hanna ut så träna vi först aerobic (?) och sen körde ja på friskis och svettis, riktigt gött! och idag i skolan gjorde jag och malin bengis dubbel smet (heheh) och åt halva och gjorde kladdkaka av resten busigt japp! mätt som en jäkla gris skriver simon '' SKYNDA ER HEM TILL MIG'' för vi hade fått hans nyckel för att lura hannes och överraska han med tårta eftersom han fyller, så jag och hanna kuta som blådårar hem till simon, hängde upp jirlanger osv och när han kom satt vi i köket och sjöng, han blev han jätteglaaad, riktigt kul att göra någon glad! vi fick oss några rejält goa gapskratt innan han gick till sin gitarr, lyckat! sen gick jag och hanna efter en stund och hyrde skidor till hemsedal, som för övrigt kommer bli skitkul! och sen har vi tränat boxning, fyfaan va jag kommer ha träningsverk, underbart! men nu måste jag verkligen käka så hinner inte skriva mer, men hoppas allt e bra med er, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0