hej bloggen, inte en dag för tidigt!!!!!!


de va INTE igår jag skrev här, bokstavligen. inte haft nååågon lust alls, och de har sina orsaker, har ingen lust nu heller MEN, lite sugen e ja allt annars hade jag ju inte skrivit hehe, nog tjatat om de! kan berätta om denna veckan för att börja nånstans, i måndags följde hanna med mig hem, gryyyyymt mysig dag, skrattat som två vibrerande kycklingbröst, badat bubbelbad, pratat, sjungit spelat gitarr osv, riktigt bra dag! igår åkte vi med min brors lag till scandinavium och kolla på sverige - argentina, aldrig skrikit, vrålat, hejat så jäkla mycke, vi va nog största fansen i hele arenan, herregodanes, GALNA som jag vet inte vad :D kom hem hes som en friterad fiskmås och somnade med ett brett leende på läpparna, kan inte beskriva hur KUL dag det var haha!

och idag gick jessica med mig hem, garva-läppen-av-dig-KUL va de, hon åkte hem rätt tidigt, så jag drog med mamma på ''kärringgympa'' ska ALDRIG underskatta dom tanterna igen, riktiga powerbrudar jao och jag kommer inte kunna sitta ner på toa imorn ens, inte lyfta armarna eller skratta sån träningsverk jag kommer haa! gött!!!!!! tatt ett uppehåll med handbollen också, inte tyckt det har vart kul på väldigt länge, kommer verkligen sakna allt med laget men får hoppas att jag hittar suget på de igen! wooow detta blev en hel bok MEN nu har jag tagit igen lite av all sug-babian-röv-uppdatering på senaste tiden <-- vet inte varför jag gör massa streck mellan allt? strömavbrott i skallen ja. gonatt pepååål!


Kommentarer
Postat av: CAROL

HEEEEJ min lilla gris-fastnat-i-elstängsel-kom-aldrig-loss!!! sträck e aaasnice<3 va KUUUUL vi har haft och va KULKULKUL att du tagit upp bloggen igen, älskar dig så in i det djupaste björnfitt , kan inte förklara med ord, så gör det med en.. fis? hahaha, GRYM E DIN BLOGG:P nästa gång vi ses tar vi idolbild, okay? bra;p LOVE u CHRISTINE <3

2011-01-19 @ 22:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0