fruktsallad e göött!


tröjan, pösig go, skön att bara stoppa ner i ett par jeans eller ett par höga shorts, bilden gör den inte rättvisa men jaja :( och örhängena, fast kommer nog bara ha i ett i ena örat och dra bort håret på den sidan, snyggare så tycker jag hehe! och jeansen, de gick typ inte att få en bra bild på dom, men ska ta bild när jag har på mig dom istället så får ni se, och jag hade ju ett par från topshop som jag använde sönder så dom sprack hur mycke som helst haha, men har äntligen fått tummen ur rompan och hittat ett par nya för de e nog världens SKÖNASTE goaste bästa jeans, mums! ni får se nån annan dag, hanna ska skicka bilderna från nyår nu också, får se om de kommer upp här haha, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0