faller som ett regn,


haha, ni e så himla goa tjejer! bild från en otroligt mysig kväll med laget i pinnevik :D jobbat idag och klirrat pix i kistan! näe men de är la änna gött fast jag känner för att elda upp dammsugaren när jag väl e där så e det ju skönt efter när det är gjort yee! så jag vandrade hem i ruffsig morgonfrill och sleten som en stackars hamster som fått en tegelsten på sig hem till jossan, där vi inte blev kvar länge innan vi gick och mötte elma 0523 och kolla på match i kronberg, kul! gick tillbaka till jossan sen, en mysig dag! när jag kom hem kolla jag solsidan som e så ruuuuskigt bra :D ska tattuera in ''SHAS OVE'' på min mage! sen ringde hanna mig så pratat me henne en stund, lyssnat gooo musik, spelat lite gura, och nu ska jag borsta gaddarna och knoppa mig i säng, taggar ett jobbigt äckligt klädsim mitt i ottan i morn med, wihoooo va kul! :( ha de bäst kolhäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0