failat-bad.se!


haha spännis_95 så har ja inte ens några muskler haha! meen de ska de allt ändras på hehe köttarN här! åh ja iallafall, mörbultad som jag är tänkte jag lägga mig i ett goooott varmt bad och slappa, tar efter en stund i 3 ton shampo, gissa vad? då e de jäkla varmvattnet SLUT! så där sitter jag och hackar tänder som en spinning råtta i simhallen och försöker få ur allt utan att hjärnan ska förfrysa, men mitt hår blir svinto/johan palm när ja inte har balsam, så led igenom hela badet, oj stora problem här.. men de va inte jättekul :( men jag överlevde och gick upp, så ser ja heeeela golvet e som en översvämning, och ja som har ställt datan lite käckt för musik, hm ja kul för den att den också fick va med och bada!!! pisseblöt plus en dränkt kemibok, heja mig! ska gå och lägga mig och hoppas att inte sängen går sönder och taket ramlar ner på mig, gonatt hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0