2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jajamensan!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, tror jag!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nix.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej,
5. Vilka länder besökte du? USA och Norge.
6. Var det något du saknade år 2010 som du vill ha år 2011? Ja, de e det allt.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 9 mars, 19 april, allt i USA, 23 december, allt galet med Hanna!
8. Vad var din största framgång 2010? Hm, ingen större vad jag kan komma på, betygen isåfall haha.
9. Största misstaget? Oj, gjort massa misstag men inget jag kommer på precis just nu!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld, stukad fot, influensa och nackspärr e nog de mesta.
11. Bästa köpet? Alla center nougat!!! näe men hm, min mobil får jag nog säga.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, godis e nog inte långt ifrån heller, tjenis pommes frites va mycket godis jag har köpt!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut, flera saker, men vännerna tar nog hem största delen här.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Greenade acoustic mix - hit masters, från och med du - oskar linnros, oj massa låtar men ja.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Hittat på mer saker!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tatt så mycket skit, eller asså grävt ner mig för grejer men de e ju inget att göra åt. 
18. Hur tillbringade du julen? Med släkten hemma hos mormor fast jag va sjuk.
19. Blev du kär i år? Ja.
20. Favoritprogram på TV? One tree hill, desperate housewives.
21. Bästa boken du läste i år? Ooj, ingen aning, läser nästan aldrig!
22. Största musikaliska upptäckten? Många bra, robyn! Och Olle Hedberg, haha!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Moppe!
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej, inte vad jag kan komma på.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Kom hem från usa, va trött som en gnu men firade med några!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Hm, jo de finns nog en del.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Jeans jeans jeeeeeeeans och linne/kofta.
29. Vad fick dig att må bra? Saker som hände under våren, delar av hösten, alla nya kontakter under sommarlovet, träffat daniel, ja, alla goa kompisar!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ROBERT PATTINSON, och Olle Hedberg, mums haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0