-


Hejhej!läste hannas blogg nu, för er som inte gör det, GÖR DET! http://hannalinneeaa.blogg.se/ riktigt bra. Så snor lite därifrån när jag skriver de här inlägget. Men håller med henne och jag tycker det är så himla ledsamt, att det inte kan få va bra nån gång, att se sina vänner må dåligt och se dom helt förstörda, och man kan inte göra något åt det, man kan såklart va där och det blir bättre för stunden men det förändrar ingenting. Bland dom värsta känslorna som finns är nog att sakna någon, det finns saknad när man saknar och längtar, har något att se fram emot, också finns det saknad som bara värker nått fruktansvärt i en, som ett stort gapande hål. När man det finaste och största man kan ge till någon, sitt hjärta, och får tillbaka det överkört av en jävla monstertruck med dubbdäck, när man känner sig helt trasig och tom, trodde att det inte fanns en enda droppe kvar men så ligger niagarafallen inte alls i usa utan en millimeter från ögat. Och nu kanske jag blev för personlig, men det är faktiskt min blogg!

Idag skulle jag egentligen har pluggat, kiss maj ass att jag gjorde de eller!!!! jorå, lite granny, MEN jag skjöt upp de några timmar för ja skulle göra allt annat som e 5743875 gånger roligare, så wips va klockan visst elva snart hehe. har sovmorgon imorn iallafall, och de rockar sönder kattskinn, sen ska vi ha roliga timman i klassen med, massa lekar och bus :P!!! <333 suttit och flummat med hanna på msn hela kvällen, himla roligt japp, stört, japp, galet JAPP! gjorde universums goaste pannkakor med förut, åt upp smet för två pers helt själv *rapar och ler stolt* skoooja hehe, men ah de gjorde jag! mat e livet hoiiiiiiiing ja *sparkar me benet i luften som karatekid* sov så himlans gott så hörs vi godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0