tjena bloggiz

inte hunnit skriva idag, vart med hannelito, vi har vrålat hemmagjorda improvisera-bäst-fänäno-du-vill låtar och köttat på gitarren, käkat carbo, pluggat hehe doktiga, käkat kakor yuummi, och haft det fint! dratt på mig en förkylding (spasmer och tarmryck på det) så kan inte träna, suger liite kamelpuckel faktiskt! sen har jag kollat en sväng på tjejernas match :) fick mina kort idag med som jag beställde, (GLAD) så suttit i 2 timmar, klippt klistrat och skrivit sönder handleden, shit va tiden hade bråttom, och pillat med mitt album, riktigt kul att ha sånt när man blir lite gämmel! ska skugga estet imorn med, tjoooho! have a nice sleep, eller nåt. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0