tisdag

de blir inga roliga inlägg här alls, men de blir bättre när jag kan sitta på vanliga datan igen hehe! va ju på torp i fredags med, fick med mig 2tröjor, ett par solglajjer och ett par svinballa ''glasögon'' utan styrka hem, och igår när jag hanna var där fick jaga köpt 2 ringar, ögonskuggsmojs och en vårjacka som jag har dregglat till några gånger jag har varit där! kanon! jag va heeeelt äckligt jädra slut i kroppen och huvudet eftersom vi somna så sent haha, (men de va det värt!) så va svinfärdig hela dagen och när jag kom hem käkade jag bara sen la jag mig i sängen och pressa upp ögonen men somna halv10!! va händer med världen?! näe men det va sååå skönt, gick upp i tid idag för har en del att fixa, blir en kanonkväll ser det ut som wiho, ha de bääst!


Kommentarer
Postat av: Lisa

kan inte du visa alla kläder du köpte och skriva vad dom kostade och så?? bästa bloggen ever!!!!:D

2011-02-22 @ 12:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0