lördag.


hej alla fina folk! hoppas allt är jättebra med er :) som sagt åkte jag & goseingarna emma & hanna till torp idag, va helt slö och slut i hela kroppen men det blev en mysig dag iallafall, hittade lite grejer, så slänger upp bilder på de snart, men så typiskt för skulle precis börja ta kort så står de error på kameran av nån anledning, trött blir jag :( jäjä! kom hem vid 6 och då hämta jag upp johanna, vi hyrde film 500 days of summer, som är riktigt BRA och fin, och åkte hem till mig, prata käka och hade de superbra, va riktigt längesen vi sågs så det va mysigt att ta en kväll och bara ha de gött :)! hon gick hem ganska nyss och jag ska snart sätta mig med min älskade gitarr och sjunga lite, att sjunga e nog bland det bästa jag vet, fan rent ut sagt vad jag hade velat födas med gudomligt fin underbart ljuvlig röst som fick folk att rysa, men icke! ska bara lägga in bilderna så hörs vi snart igen hehe, för ursäkta för dom groteska bilderna *pekar nedåt* och hoppas att eran frukost inte kom upp/att ni inte drömmer mardrömmar efter att ha sett dom :D puss

 


Kommentarer
Postat av: Emma

jag la upp en bild på dig på bloggen, säg till om du vill att jag ska ta bort den, men jag tycker den är söt :)

2011-02-06 @ 12:38:20
URL: http://asongforhedwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0