gårdayen!


halihalå, de kommer fler bilder när någon snel hest har skickat till mig för jag har bara kazZa på mobilen hehe! men det blev en bra kväll, dansa oeeerhört stenseriöst (NAAT XD) med trevligt folk all kväll lång, de va la najs! jag och emma carlzone gick hem rätt tidigt, och med verkande ben och två nattmackor la vi oss i sängen och prata en stund, riktigt go tjej! vi blev väckta av en våldgästning av samantha och hanna runt nio (?) snark, men dom va här tills pizzerian öppna haha, goo morgon :D när emma hade gått stack jag ut och sprang, inte tränat på veckevis känns de som och de märktes, kändes som jag drog på en kamelpuckel på röva när ja sprang, benen ville knappt framåt :( ska göra lite käk och tagga framför en lång och förhoppningsvis inga-brutna-ben-dag i fjällen med klara imorgon, höres senare!


Kommentarer
Postat av: emma

Du kan va go tjej!<3

2011-02-23 @ 19:53:36
URL: http://asongforhedwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0