but i know, i'll think of you each step of the way


hej alla goa läsare! direkt efter skolan gick jag och fina josefine ner till cafek och köpte macka/fika och satt och prata iväg några timmar, det gillas starkt! vandra hem vid 6, och så slängde jag på mig träningskläder, ut i regnet och gå till träningen, där jag hanna samantha och malin körde stenhård step up&styrka haha, svinskönt! vart en halvbra dag, inte det att det jag har gjort har vart tråkigt eller nått sånt, för det har vart en go och mysig dag, men man kan inte va på topp (inombords) jämt och idag har vart en sån dag när man verkligen har fått bita ihop för att det inte ska rinna över. gick hem också, och jag älskar när det regnar, det är så himla skönt, och mysigt, så i med svinhög musik i öronen och så gick ja och sjöng (hoppas för guds skull att ingen hörde haha) för full hals, underbart! detta blir ett öken+råtta+tråkigt inlägg, men humöret är på botten av gullmarn just nu haha :( färdig klagat här nu hah, hoppas allt e kobra (istället för svin) med er, puss och kram!
& denna goa bilden från i somras *pekar på bilden* får lätta upp de här korvinlägget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0