dream big



Det är långt kvar, men det har redan gått ett halvår sen jag bestämde mig och det går gått snabbare än vad det gör för mig att trycka i mig en marabou 200g (=asfort). Det har inte gått upp för mig (och det lär det inte göra förrän jag sätter mig på planet heller) att jag har tagit ett beslut som innebär att jag ska lämna alla jag älskar, all trygghet, allt som betyder någonting för mig för att åka över atlanten, vara borta från lysekil, från mina pärlor, från min älskade familj, från SVERIGE i 10 månader, bo hos en familj som jag aldrig har träffat, börja i en ny skola, prata engelska hela tiden, uppleva otroligt mycket nya saker och så vidare. Jag är otroligt tacksam att jag har fått den här möjligheten och jag inser att det inte alltid kommer vara lätt, men jag kommer bli starkare av det. JIHO!


Kommentarer
Postat av: Håbee

Johanna! Du kommer ha det så sjuktsjukt bra och jag kommer sakna dig vafan

2011-08-30 @ 15:06:52
Postat av: jörgen Nilsson

Dont u take no shit from them .......

2011-08-31 @ 09:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0