i'll pause this game, so our love will never end


lite bilder från en grillkvälll, mysigt :) (hoppas bilden är okej oliver, tyckte den va GO på oss tre så ja) Gött att träna va det iallafall, nu håller jag på att lagar mat (verkar ju som att jag inte gör nått annat än att äta/laga mat, när man läser min blogg haha) och jag måste sluta me alla ()()()()()()()()()()()()()()() så, nu har jag använt paranteser för iallafall ett halvt inlägg! Bara sex veckor kvar i skolan, med alla nior som delar på sig huller om buller, byter skola, flyttar, splittras från klassen också, längtar till sommarlovet men inte till att splittras fy! Men bara sex veckor kvar tills spanien och min födelsedag, ungefär iallafall och det ÄGER ELLUTTAG I BAGDAD!!!! wiho :D Har faktiskt ingenting intressant att säga, berätta, så ni får hålla tummar och tår för ett lite roligare inlägg imorn, puss!

två megantiskt (hmm ska nog skaffa mig en ordbok med alla mina knasiga ord) bra låtar, njuuut!
Sam Hart – Mario Kart Love Song
Jonny Craig – Children Of Divorce


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0