meddelande till herr stork


Detta lilla nattinlägget tillängnas Hanna Edden EdwardzZzZon<33 Eftersom att du skrev ett sånt fint rim till mig så ska du också få ett såhär på kvällskvisten!!

När du ler med dina glänsande ståltänder, så vill jag bara klappa alla fina änder. Leka med deras fjädrar, göra som lars ohli när han vädrar. Bajsa i bengans gård, göra punka på hans ford. Kasta ägg ner för berg och hojta välkommen till eddens bläck och färg. Göra en bok om pelle punglös och kapten agdas fritös. Pilla gonzo i röven ute faller höstlöven, nyponpulver står för klådan när reklam om bauhaus ligger i lådan. Nu är det dax för lilla mig att sluta, innan bodil får en spruta i sin tarm när hon kör för bli en brodalen farm.



du och jag när vi hänger på stan <33


hemma i ditt kök sommaren 1969, those were the best days of my life xD

lite töjt öra XD

längtar till ninjakursen vi ska gå :P<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0