hemsedal here we coome!!


Bild från förra året, iår blir de dom här goingarna + lovisa och hanna, och alla vuxenratz, är svintaggad och jag kan sätta min tumme på att det kommer bli en asbra vecka me många skratt och kakor hehe! Tog ett långbad (behövligt med tanke på att hela jag va en stor snorloska) förut, kom på värsta smarta grejen att sätta datan på en byrå framför badkaret så jag kunde kolla glee samtidigt, 5 poäng på den idèen :D Vart ute och gått en liten sväng med musik i öronen, skönt att rensa min skalle lite! :D 

Sitter och väntar på bästisfilestus som sover här inatt, ska åka fem imorn haha suck my goatdick and call me brainwashed va surt! Hanna har iallafall virkat två pannband som det står våra namn på, och svettband det står våra kodnamn ''konan och runan'' på, hahaha!

Har bara en sak att tillägga, när jag kommer hem (om vi inte hörs tidigare) får jag hoppas att jag inte kommer skriva att jag skela och åkte in i ett träd första åket och fick ligga med gipsat ben i en soffa hela veckan, utan att jag kommer hem rund och go av alla kakor, och med kramper i magen av skratt! (det sista är garanti, och när jag tänker efter så är det första med det, för alla mammor har bakat halvt ihjäl sig och jag är inte den som tackar nej när det vankas socker om man säger så hehe) För nu ska de bannemej bli snöbollskrig med alla gingerdanskar, after ski, mycket skidåkning, köra över alla ungjävlar på två bast i backen, ramla av liften, ropa på folk när man sitter i liften så dom tappar fokus och ramlar, sjunga darin det högsta man kan när man åker, skada sig lite grann, dricka varm oboy och grädde osv!! Ska inte skriva en novell här nu va, men ha de kanonbra i skolan MOHAHaaaa! PUSS PÅ ER

& ang inlägget ''weheartit'' shortsen är inte mina (tyvär!!!!!!) och weheartit är en sida/blogg med massa fina bilder, så när jag skriver weheartit är texten eller bilderna därifrån :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0