graciöst!!

Hahaha, ser ut som att jag har ansträngt min timmevis för att få till den perfekta glassbilden ;) ser ju ut som någon har tappat den i golvet och lagt tillbaka de, vi får säga att de va meningen :D Cooling95 som gör ett hjärta med hihihehheh! Jo, jag är hemma, föör jag är bonnförkyld, näsan är förstoppad som ett arsle av snor och halsen är lika torr som mina stackars blommor som aldrig får vatten! Och detta gör mig aasförbaskad, eftersom att jag skulle tränat och jobbat idag efter skolan, vart med på km imorn, och ska till hemsedal på söndag ååååh sån himlans otajming så det finns ju inte :@ Jaja, ska slänga på en bra film, käka glass och knarka otrivin och nästdukar, FML. PUSS!

she's
broken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0