bra helg!




sista bilden är hm, jättefin, NAAAAAT XD
Hej! Hoppas erat lov har börjat lika bra som mitt, jag har haft en kanonhelg :D Tjejorna har gjort en svinbra turnering tycker jag, spelat jättebra! Vart mycket skratt och fniss (eller vad säger du jossan? haha :D) Igår blev det en sväng på stan med, alingsås e apmysigt och jag fick med mig lite grejer hem :D På kvällen så skulle vi bara gå en kvart till discot (med alla p12er haha) och skaka rompan, visst det är väl inte universums roligaste disco men vafasen det blir vad man gör det till! Vi blev kvar tills de slutade nästan, svettiga som grisar och med fötter som värkte sönder, riktigt kul kväll!

Nu har jag precis kommit hem från fjälla efter en HEMSK och fruktansvärt jobbig äcklig joggingtur, kändes som jag hade bly i benen och flåset kunde ju hänga sig i ett träd va dåligt de gick, men nu efteråt är det sköööönt! Ska försöka få tag i Hanna och så blir det antagligen sleepover 2night!! Sånt gillar en ju änna suveränmycke (kan man säga så?) wiho :D Nä nu blir det dusch, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0