and the bright lights turns to night


Godmorgon! Blev en mysig kväll igår med skratt med goaste tjejorna, maschmallows (hur stavas de?!?) kööörv, och fötterna i elden!  Eller inte i elden men ja haha. Va svart som en apas tarmsystem när jag skulle gå hem, men fick sällskap av jason mraz som sjöng hela vägen hem för mig! :D När jag kom hem skulle jag kolla på glee men min data dog av överhettning efter 5 minuter så de va bara att lägga ner de! Stänger alltid av ljudet på mobilen men inatt gjorde jag inte de, så klockan FYRA (!!) ringer det, (och jag kommer knappt ihåg va jag sa för jag va så jägarns trött haha) och så är det en jag träffa på sports camp för TRE år sen haha, ganska plopp från ingenstans!  Somna iallafall om, och nu har jag käkat lite frullis och ska krypa ner och kolla på glee, får hoppas att de funkar :D Vi hörs senare, simma lungt och fiska fesk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0