2 dagar kvar till LOOOOOOOOOOOV


Hej! Hoppas att allt är suuuperbra med dig som läser :D Jag kom ganska nyss hem från skolan, ringt lite samtal nu (hm lät som en 50+ kontorskvinna i kostym och med snurrstol på sitt kontor) känns bra :D Hade np i engelska med, hade tydligen gjort fel fick jag reda på sen när jag kom ut, 5/5 points to me! Fått svenskaprovet överstökat med, den som nämner ordet satsdel grillar jag levande! Nu ska jag käka, kolla på sweet home alabama, och sen träna :D Ser bra ut! Just det, bilden i inlägget haha, min mormor och morfar gör vääärldens goaste bröd, meeen det är väldigt lätt att äta för mycket av det och de sätter sina spår på tarmen fyfarao haha, så goa är dom!


dagens bästa: mina underbara älskade vänner, ni gör mina dagar så jädrans bra!

dagens HATobjekt:  min moppe, kickat ihjäl mitt ben idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0