1 april


Jävlar ja, det är ju 1 april idag med, de går framåt :D Lite synd att de ser ut som november ute men, och lite synd att jag inte kan va i skolan och luras och busa :P Förra året så la vi plast över toalettstolarna och tejpa för kranarna på toaletterna haha, gangstahligan liksom! Va roligare förr när man kunde lura gabriel att vi hade en gammal varg i tvättstugan som kom fram på natten och om han inte gjorde som jag sa till han så skulle vargen äta upp han i sömnen, att elefanters snablar kunde bli lika långa som kinesiska muren osv, går ju inte lika bra nu men! Lekte alltid att han va min hund förr också, så satte på han typ ett ''koppel'' knäskydd och tvinga han va min hund, hubbe kallade jag han, haha snäll storasyster jajemen! Vill ha den hårfärgen på bilden med, kanonfin!

don't try to be different, just be yourself

to be yourself is being different

in your own way


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0