-


googlebild men lär nog se ut såhär!
Hej! Blev en myskväll hemma med film och så med familjen, va tänkt att jag skulle gått en sväng till hannes och julia, men efter 3 timmars sömn natten innan så somnade jag i soffan som en stock och vaknade en stund efter tolv, lite synd :(! Nu ska jag ut och springa en sväng (springa = rulla/lunka fram i rullatortakt och tänka att jag är galen i hela tjottafräsen som gav mig in på de) och sen slänga (slänga = låter ballare men vad jag egentligen menar är att smyga ner för trappan, gå i som en kärring och flyga upp) mig i havet för året första dopp (!!!!) Ikväll kommer Hanna ut, är det tänkt iallafall! Så GLAD PÅSK på er så hörs vi, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0