sprallig och glad tjej!!



bild 1, mina ÄLSKLINGsjeans, r.i.p! satt som en smäck och helt ljuvliga, men gått i dom var och varannan dag i 2 år, så inte konstigt att dom get upp, dom sprack liite i våras men imorse tänkte jag att ''ja ska inte svika dig jeansbästis'' så drog på mig dom iallafall, men hålet blev ju inte direkt bättre av att hoppa runt, dansa masken och flyga runt till smack that i skolan!;) jaja, tack för tiden tillsammans underbara jeans<3
bild 2, jag och min siames johanna bäck! otroligt kul dag idag måste jag säga haha :D plus att hanna kommer hem idag, kanon! precis lagat jättegod mat, mums ::DD::D och sen blir de träning, gött! MEN (tony irving dikalekt) fick se skolfotot idag, ser ut som en korsningsråtta, fyyyfan! haha. men jaja, skolfoton uppfanns för att man ska bli dålig på dom så ja lyckas ännu ett år att hålla mig till de! -.- pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0