sörrybörry for the very bad update!


tjenis folket! igår glömde jag helt av att skriva, men träning och sen hem till johanna, när vi kom hem såg vi att det va föräldrarfällan på tv, så bänkade oss direkt, sen käka vi goe maden! kolla på the holiday som va jättebra, men vi va helt slut så orka inte kolla klart den, så gick och la oss, prata om allt mellan himmel och jord, skratta osv, så va ja såå nära på att somna så drömde typ fast va ändå vaken? xd så drömde ja typ att ja beställde en hamburgare som hade ett brunt och ett blått öga, och va jätteknas, så säger ja typ TACK!!!! johanna ba, ööh? haha nu fattar ni nog inget men tyckte det va mycke viktigt att berätta!!!! kom precis hem från underbara ica! och nu ska jag fixa lite för vi ska tydligen ha kräftskiva (nån hänger med) så ao, har inget mer att berätta, för jag kommer inte på nått när ja e hungrig! heheheheh XD åååh nu kmr the ryck, tjohej!

Kommentarer
Postat av: HANNAAAAAA

Johanna min älsklingsvän! ditt hår blev så himla bra, har sagt det förut men så grymt! :):D<3

2010-09-04 @ 17:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0