hemma!


tjo bloggen! :D här sitter jag och rockar loss som bara den med min älskade gitarr hehe! dagen har vart kanon, vi hade orientering i fjälla hela förmiddagen, eller ah halva tiden lärde vi oss scout style & överlevnad, tända eld och första hjälpen, laga bröd över en sån stenålders ''grill''! orientering gick oväntat bra, jag som inte ens hittar runt i lysekil, ojojoj! sen så gick jag ju som sagt med jojo hem, prata om allt möjligt och skratta, så en toppen eftermiddag! vi e grymma, och jag älskar dig stort vännen! sen skulle jag ju till tandläkaren, så kom in där pisseblöt och i springkläderna som stank barr och rök från elden ble:( men! dom sa att dom kunde fixa tandställning, men att jag skulle behöva vänta ett tag för att dom låg efter i planeringen, SNARK zzZzzZzzZzzZzZZ!!!!! men ändå, den som väntar på nått gott (fina tänder, inte själv ställningen hah) väntar aldrig för länge :D &nu har jag lagat mat och pluggat och tråkat ut mig själv till max!

och hanna , nu får du ta och komma hem ditt stora busefrö! hon sa att hon hade 30 grader i skuggan och låg och dega på stranden, man blir ju inte aaalls avundsjuk, nedå;) kalla regninga blåsiga underbara sverige e ju minst lika gött! näe, men helt ärligt nu din apbajs, jag kommer och hämtar dig snart, bygger vingar på moppen och drar, för jag saknar dig hårt! sitter och kollar på alla bilder på oss, *ler* fina goa bäste du. KOM HEM!

och fasen va jag saknar sommaren, nu ska jag inte skriva alla varma sommarkvällar och alla varma goa bad! för de e ren överdrift, för de regna och blåste och va kallt med, stor del! men känslan av att va fri, vända dygnet upp och ner, bada, låta saltet sitta i och få sånnadär sommarlockar, haha, solbränd och en massa fräknar, även och jag hatar dom så e dom ändå sommar så det skriker om de! alla mysiga dagar kvällar nätter osv med dom bästa, alla skratt och bus! USA, som va helt underbart. fy va tiden går fort! jaja känner att detta blir ett väldigt långt inlägg som ingen kommer orka läsa :D men vi hörs, ta hand om er / garnier! näe, ha ha. men puss ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0