hahahihihoho SKRATT



asså kgshgkgjd ja kan inte sluta skratta, jag vet inte varför men hanna ringde nyss och jag blir så sjukt GLAD när jag pratar med henne hhaha! :D PLUS att mitt brev har kommit fram, (jag och hon brevväxlar, japp vi vet att de finns sms, telefon, fb, msn å allt tekniskt! men vi gör som på den gamla goda tiden) har tyvär ingen bild på det konstnärliga kuveret, hade ritat massa fina saker på, skickat med godis och en hel enkrona! ett 2 a4 sidor långt brev med text och en fin teckning, bra vän, YES! vad de stod i, ska vi inte gå in på, för jag har seriöst ryck hahah:D men iallafall, praoen gick asbra, superträvliga ''arbetskamrater'' haha :D johan och hanna hälsa på med så dom köpte en kladdkaka som jag smygåt på (6)! så himla go så de slog snurror i skallen, jag som har bakat me, ojojoj;) nu har min moder girlpower middag, så ska snart gå ner och joina gamlingarna över en bit mat !!! detta blev ett ah, normalt inlägg, som vanligt då :D .... pusshej gardinollar

bilden, asså blö de e rätt kul att praoa på kafe kungsgatan ( inte på bilden, för de e min fina google+photoshop =sant bild;)) men ja städar och diskar och bakar, men aldrig att ja får smaka!:( byhy
och ja skaa göra om bloggen snart, men får aldrig tummen ur, för ja kan ingenting så lina får hjälpa mig nån dag hehe, hoppas ni står ut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0