grabbkväll blev de hehe!

Godmorgon :D! igår klampa de in tre grabbar här, emil jonas och philip! och dom hade hyrt en äcklig film, joy ride! så kolla på den, blö! jag håller mig hellre till komedier kan ja bara säga (nu lät de som de va första gången ja såg en skräckfilm haha -.-) men ah, inte så mycke fört :D sen dega vi bara på mitt rum innan dom gick :) sen vid halv 1 hoppa rasmus in genom fönstret och sträckte benet haha, och han hade också me sig en skräckfilm, för att hålla mig vaken haha! så kämpa mig igenom den me, ackackack! efter han hade gått somnade jag som en s t o c k!

nu ska jag ner och käka frulle och sen jobba, efter de blir det att möta upp tjejerna! blir toppen, glömde ju kameran till göteborg men ska försöka komma ihåg den idag hehe! ska slänga upp en film från bussen till gbg me, en jättekul kille som satt och träna handlederna me vikter i bussen, såg lagom kul ut;) ses puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0