bäck fräck käck potatissäck


hej, förlåt att ja inte skrev igår, men har en bra ursäkt faktiskt! de va en HEMSK morgon, shit, jag och johanna skulle sitta i kiosken på en handbollscup, och skulle va där kvart i 2, jag ställde inte klockan, för brukar alltid vakna runt 11, MEN sovit läskigt djupt, och när ja vakna stod tjockis visaren på TVÅ!!! kolla mobilen, 5 missade samtal och massa sms, panik! så sladda ner för trappan, tog de första ja hitta, shorts tjoho, en tandbörste i munnen och sen låg ja ner i kurverna på moppen, va där 7 minuter över hah!

sen satt vi där, försökte fatta när 10 norska p12er beställde, torka upp efter en dryg göteborgare som spillde kaffe över hela bordet och golvet, osv! sen åkte jag hem, i shorts!!! och utan jacka, de regna och blåste som fasen, usch :( hämta en hjälm och mötte upp johanna på ica, där köpte vi kööött potäta och beiarnesås, hyrde film och åkte hem och laga mat. såååå gott, efter att inte ha käkat nått vettigt på hela dan så slank de ner rätt bra kan ja säga! sen kollade vi på pojken i randig pyjamas, den va hemsk men riktigt bra! så den kan ja rekommentera hehe. och sen så kollade vi på the notebook, har sett den 4t5783 gånger men lika bra varje gång, de e nog världens BÄSTA film, så SE om ni inte har sett den e allt ja har att säga :) sen sov hon här och nu på morgonen så gjorde vi varm kakao med grädde och doppa mackor, hade sån tur att det var hitta nemo på disney chanel, så jäkla bra är den! nu har hon åkt hem och jag ska ta en svinvarm dusch för ja fryser sönder, och sen ska jag dra mig ner och jobba blö! tagga prao imorn också, yeah :D hörs sen, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0