åååh, släktträffar e så himla underbart... not.


en jättego bild på rasmus från hm, 5an 6an? får de bli :D! blev sisådär me bloggen igår, igeeen.... akgha, baj. men träna och de gick så dåligt de bara kunde gå, aldrig gått så dåligt tror jag, fifarao. och sen va jag me rasmus, jättelängesen så möe najs! kolla en toppenfilm, som har lite för konstigt namn för att ja ska lägga de på minnet, men den va så bra att jag för en gångs skull inte somna! brukar alltid somna när vi kollar hahhah :( blev väckt tolv, awesome! hade kunnat sova till julafton om de hade vart så, men de vankas släktträff YAO! snaaaark.... aja, man får göra de bästa utav det :> bloggar när jag kommer hem, hoppas ja. och då fåre fasenemig bli ett roligare inlägg, tjohej puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0