Hanna gästbloggaren är igång, visstfaan !

omg here i am once again people!!!!!!!!!!!!! glada eller? haha.... johannisss frågade om jag ville "gästaa"  klart man gör det då :D  jag har just varit nere och klippt av mig lite av mit håår, där träffade jag johanna bäck som även hon klippte sig idag ;D  först var jag såå inne på att klipppa av det, lite längre typ av page, stavning? men väl i stolen blev jag som en feg älg under jaktsäsong och ballade ur och tog bara det slitna..aja,  nog om det!  

DAGENS HÄNDELSER:
* Gratis glass i skolan(Y)
* FLUUUUUUUMM i a-huset med Johanna.
*Såg en jätteful tant.
* har fått snackat ordentligt med Japanen som börjat i klassen
*Har varit snäll mot Alexandar som han heter.
*har försökt skämta med han förstod inte det roliga. därav pinsamt.
*har varit otroligt snäll idag mot alexandar- fick sen ankomst för att jag hjälpte honom leta rätt på sin "handledare" hoppad verkligen han uppskattar det.
*jag har även lärt mig hej på hans språk, som jag redan glömt hur det va.. google translate? 
  
tänkte göra listor idag, för det är ju coolt... sä är det verkligen inte det .
 
 En sak som jag inte kan sluta tänka på är detta jävla gymnasieval. Jag känner inte ens för att gå gymnasiet, öppnar hellre en bordell eller flyttar till grekland. Tar en snabbutbildning som bartender och lever livet på någon mysig lyxbåt som gungar i takt med franska rivierans vågor, vore himmelskt. Men istället taggar vi inför tre svettiga år på ett gymnasium som man under andra året kommer ångra att man valde, hoppar av, blir gravid, börjar knarka, inget jobb. Barnen börjar snusa och skita på rektorers skrivbord. PROBLEM , ajfan.
 Har i alla fall funderingar på samhäll på engelska , eller natur!  får väl se vad det blir :)
 
Är lite sugen på att flytta också, har planer på Göteborg. Men man är ju inte så gammal än trots allt så det känns ganska skrämmande faktiskt. Samtidigt som det vore riktigt härligt, men skulle sakna alla vännerna :(    JÄÄÄVLAR nu kommer jag på mig själv med deep talkt. Ganska tråkigt, men ajaaaaa!  som jag tidigare nämnt så är jag kaaasss på att blogga D:D::D:D:D:D men wtf lol>? xd ;p   hahahah,  lev livet dag för dag, ta ingen skit (eller droger) njut av varje minut ihop med människor ni älskar och LEEEV    puss/  Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0