Sömnproblem? nej bara insekter och invalida kameler haha va?

HALLI HALLÅ I LINONSKOGEN!  rubriken? jag har så jääädrans jäääkla trååkigt, kan inte somna, alla somnar ifrån mig, och jag vill verkligen ha pannkakor med glass just nu :)  här ligger jag, klockan e snart tolv och imorgon är det skola(L)  kommer antagligen vara helt död, yeeeyy. funderar på att göra något så jag blir trött, typ spela wii kanske ? eller utmana mig själv på shack en aning. fast nej. Mina ögon är som fyrkanter ( som mamma alltid säger) jag har suttit här waaay för länge. Intee bra :D  som johanna redan nämnt har Jag varit på besök där idag, och herregudars va kul vi har, HAHAH finner inga ord!!!!!
Nu börjar jag fundera på vad vi har för läxor, kommer inte på några och drar därför slutsatsen om att det är tomt på den fronten. In my ass att det är, det är alltid något tjoho! fast det känns befriande att jag för tillfället inte kommer på något :) noog talat om det . nu, pratar jag med mig själv? scary!!!   jag är dessutom hungrig, men vill inte gå upp och göra något matliknande, önskar jag hade en liten robot så man kunde säga saker i stil med
: EEEEEEEEEY HÄMTA MACKA & COLA DIRR"!!!   eller en hund som kunde sånt, eller en betjänt, eller kylskåpet vid sängen HAHAH, tjockisen har gjort ett uttalande om lathet<3 nu ska jag försöka sova.... eller så gör jag inte det och går till skolan i nattlinne och mystofflor, nice.  Vill ha en bergsget och en iphone 4! hälsar till mormor, du betyder enormt mycket för mig! och johanna min kära älskade bästis, du är mitt allt!får jag sova i ditt badkar är jag i himmelriket,  FREED PÅ JORDEN OCH ETT BÄTTRE KLIMAT //Hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0