opsidaysy


förlåt för u594377 gången den här veckan att de inte har blivit nått inläggisch! va har hänt sen jag skrev sist, yooo let's tänka efter! de ahr snöat :S:S:S: WTF när jag såg de så kände jag som den katten på bilden i inlägget längre ner, arghghgahr de e för dåligt :( så har jag tränat och dansat krabbdans/andra coola moves me hensa, ganska nice bro!

idag hehe, såå fick jag asmycke sug på att flumma, ovanligt, hm nje! men fråga om hannis kunde ta en senare buss och jaaa sagt och gjort, hon stack med mig hem och flumm blev de inte dålig me kan jag meddela er, vi hade lite kul med dressing och yoghurt på golvet och dansa runt i de, lekte bosse bil doktor och fjanta öss, sen vare ju bara att städa, hanna har inte riiktigt fatttat de där med EN DROPPE RÄCKER, ne ne hon öste på bara, skumma sönder golvet ;)

sen så va vi lite fetis som vanligt, gjorde en hel skåp me klyftpotatis och en bunke me asamycke beiarnesås och bara låg och MÖLA i min säng haha, fett yao! sen va jag så mätt så jag sprack i magen, men då vart de träning, mådde ganska illa haha!

efter redigt me köttning av kjellzan så skynda jag mig hem och käka igen, de enda jag gör! och sen åkte jag till daniel, de va trääävligt! nu e jag hemma som ni kanske hajar, om eran hjärna inte e ute och bajar, ne ba sköö! hehe höres och synes, för har blivit uppmanad (OJ va fint ord) att lägga ut när jag spelar gitarr här, får se på detta :D pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0