Gästbloggaren Christine von sinsy ;)

Hello alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er ;D  jag sitter och äter choklad och kollar på Robinson!!  Blir gött sugen på att söka in fan, kötta i det vilda och leva utan MAT ?  hell no.  fast jo, det vore ganska häfrigt ändå:D  fast skulle verkligen inte fixa att vara utan Carol så länge så vi kan ju söka in ihop, två idioter i skogen, yxan i högsta hugg, stackars djur när vi blir hungriga, RIP.  HAHAHA en kille på robinson sa just " man kan ju inte äta fucking myra" brytandes på lite halvdålig svenska hahah , skön kille!! VAd har jag gjort idag? jo jag har varit sjuk, men har passat på att lära mig the scientist på piano och Tears in heaven på gitarr, MYYSIGA låtar hehe :)   och jaa... jag är verkligen kass på att blogga, men ta en apas pung och mixa den så mycket bryr jag mig  ;* jag har även några hälsningar från Johanna som säger att hon tyvärr inte hinner göra något inlägg idag, orsak- Vet ej:)  men hon hälsar er så gott alla sötongar :D  och jag förstår mig inte på "bloggtekniken"(HAHA) så hoppas att sidan är kvar när jag loggar ut ;o  slänger även upp en bild på oss på oss :D  ha det så himla fint allesammans, ät något giftigt, hamna på näl, slakta en säl utan skäl haha detta fuckar ur och min dåliga humor , om man kan kalla det humor träder fram... Jag vill tillägga att Johanna är den finaste vän en unge kan ha, genomgo och heelt underbar, älskar dig hjärtat!  sen vill jag hälsa mormor också<3          PEACE OUT 


Bild från 7an :D

En go bild från 7an :D  lovee




























































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0