dööööliga bilder men


tja bloggen! nu har jag tagit ett låååångt julbad, haha, så fräsch som en nyponros eller va e de man säger? nopprat ögonbryna som höll på att bli ett, hårinpackning, rakat bena och sånt goett :) ska snart ner till ica och köpa jordgubbar och lite goa grejer, och sen till hanna! really nice assö! ;) och sickan som hon också kallas har kommit på en ljubelBRA plan som ska utföras höhö!! imorn ska vi ta de lugnt och sen ska jag jobba, så vi hörs imorn :) tar med mig systemisen så blir de lite bilder hoppas jag :) pusshej leverpastej


shorta, hm nån affär i usa
kavaj, american apparel
jeans, bikbok
skor, hm divided
& armband lite här och där :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0