brastad in my heart forever <3<3<3


christine visar upp sin nya heltäckande vinteroutfit, ger henne fem toasters för den!

freddan va ju så klart med och busa!

strike a pose bitch!

pedofilblick & hej jag har slått huvet i väggen 4u34897 gånger och e lite väck!

kort blir alltid grymma när man tar underifrån!

den berömda hermelinpälsen


blå kavaj rajrajrajraj

hm, inga kommentarer på detta

rock it!

yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiha

hej mitt namn e olga och jag kommer från ryssland! min dagssysselsättning ser ni ovan!

morgonhälsningar från ett soligt brastad

chillig maann1

rock your sock OFFFFF

här kommer de några bilder bara, för de funkar inte att ladda upp fler! arg blir jag :( men ska försöka sen igen!
iallafall, gårdagen ;) åkte ju hem till hanna och va där vid hm 7 eller nått, vi gick ut och gick en sväng och prata av oss, sen när vi kom in kurrade magen, så vi käka och mikra vindruvor, kasta kyckling och gjorde redigt störda filmer! sen skulle vi med moppen till alex, men damp som vi har skulle vi köra massa varv i rondellen, så vi får punka och får rulla skiten hem till han haha! där gjorde vi inget speciellt, men de va treveligt, sen kolla jag hanna och felix på fredagen den 13e, APSTÖRD och äcklig skräckfilm fyfan!!! efter de rulla vi hem moppen, satte oss och doppa kakor i mjölk och gick in å la oss :) mysigt!

idag har vi legat och dratt oss till 2 haha, käkat bullar till frukost och sånt najs, och haft superkul, hoppat runt me gitarren, klätt ut oss (bilder kommer seeen!) och haft riktigt jävla kul :D sen åkte jag hem vid 4, och jobba som ja skrev :) har skrivit klart brevet till hanna med nu, så äntligen får du svar haha :D hörs sen pussisar

så nu e lite mer bilder uppe! ska slänga upp filmer med nu, inte alla för då kommer väl nån skicka oss till psyket haha, men några som e hm, normala för att va oss ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0