abcdefghijklmnopqrstuvwxzyåäö


goa tjäjär! alla e inte med men jeje, inte lagt upp några bilder sen helgen men har inga hehe! så sofia får skicka sen så får jag langa ut några :D idag har vart en braaaa dag haha, mycke skratt yau! jag och johan alkaida noll iqvillberg, va på hemkunskapen och gjorde syltgrottor som blev monstergrottor, näe men dom va inte så goa haha, vi flumma mest runt och kasta deg på rutorna och gangstra oss, gooo grupp där iallafall :D sen satt vi och hade ryck i en busskur, ropa på folk, osv! nu har jag kommit hem och ska käka heheh, mat<33333333 sen e de träning, </3 jag orkar inte röra mig en meter efter all deg jag har mölat i mig :D:D:D näe men käka en struts och köp fönsterputs så hörees vi!

btw, idag har jag ridit på en kamel i skolan haha! de va hur kul som helst, också har jag bett en att fritera sin rompa, råkat slå mig i skallen när jag ramla ner från mitt hemliga gömställe, också har jag haft yoga bakom en fet dörr, sist men inte minst har jag haft två kepsar på huvet samtidigt AMG! + gästbloggarn = awesome JAOJAOJAO FEEETT MAnN1 chilla prilla gorilla cool_95 yeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0