22:38

ska lägga mig nu, ska ju upp 7 imorn, blö, gått och längtat efter sovmorgon hela veckan! men jäjä, den som väcker mig på söndag ska grillas!!!! (6) men ruskigt taggad för match iallafall! bara tagit det lugnt ikväll, granntösera kom hit så kolla vi på idol och tog de chilliprilli, daniel&olle säger ja bare♥♥ imorn ska jag förmodligen vara med hanna, får hoppas på de! ni som läser de här, SNÄLLA *ber på mina bara knän* kommentera och länka eran spotifylista, behöver ny musik NUNUNUNU! hade vart jättebra :D men ska nana, men först ska jag ge mig en lyckospark i rompen! hörs imorn efter matcherna :) puss

och de går ju inte att lyssna på våran låt, men ska fixa det på nått sätt! så länge får ni lite annat godis till örona! OCH ögongodis me för den delen, sååååå snygg så jag smäller av haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0