hejhej!

de va inte igår jag skrev här hehe, mina störta fans johan&hanna bad på sina bara knän att jag skulle blogga och vad gör man inte för sin fanclub!  kul att så många fortfarande kollar in :o! får skärpa mig :) vi har temavecka i skolan denna veckan, niorna har kärlek,sex&relationer, och jag och hanna har än en gång bevisat hur mogna vi är :D ... nu ska jag snart på match i uddevalla, taggar fett!!!! jao va har jag gjort mer sen jag skrev sist, hm, överraskat johanna bäck på hennes födelsedag, jag och frida kidnappa henne och drog in henne i ett rum där tjejerna i klassen sjöng för fulla muggar så hade vi bakat tårta, grymma vänner? YES!
igår vad jag på bio med johan daniel och connor, haha de va kul men harry potter va mindre bra tyckte jag! :D men kul hade jag iallafall hehe :) jaja, hoppas allt e bra med er, kan inte lova att jag skriver snart meen ska försöka bättra mig för 437835894 gången :) pusshej livingpastey!




bild1, våra lullflashiga örhängen haha! ser ut som ett dagisbarn har gjort dom, naw ;) står lite roliga grejer på baksidan av dom med hahah :D
bild2, en dikt till våra gosemosar, man ser inte alls va de står, men den e ljuvlig och verkligen inte alls typiskt oss. ;);)
bild3, och jaa... inga kommentarer på sista! näe men vi tog uppgiften på fullaste allvar helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0