här kommer ett inläggis!






hejhej folket! inte hunnit skriva för inte suttit vid datan förrän nu, meeeen kan berätta kort om gårdagen, som sagt johan och hanna va här på dagen, sjukt kul som vanligt med mina korvungar! sen kom också emma också skulle vi med lite folk hem till några men det blev lite ändrade planer, de löste sig till slut och kvällen blev superlyckad, mycke skratt och så, härliga människor :) inte alls många bilder på dom jag va med, tyvär, men tack för kvällen iallafall :) och idag har jag käkat pizza me johan henny och hanna, och sen va jag med johanna innan träningen, kanondagar med andra ord :) hoppas allt e bra med er! puss

Kommentarer
Postat av: linus

fyllekort..

2010-11-06 @ 00:15:52
Postat av: Emma

sv: vi som ska tacka johanna! :D<3

2010-11-06 @ 11:31:13
URL: http://asongforhedwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0