brooor ♥



gudanes i rabatten va gött de va att bada, raka mina gorillaben (ooh freeescht att jag skriver de här haha) men jag har inte orkat så de blev ett rejält julbad nu! gött att bara va hemma idag och ta de lilla lugna jaoo brao cow mao, ne men ska ner och kolla på film med min brorsa nu, de e grymt för vi kommer fett bra överrens most the time hehe, och båda har störd humor, i like! så de blir american pie nu höhö :D

gick ner och kolla på idol en sväng också, missa några men dom jag såg va RIKTIGT bra, fick fanemej rysningar, shitans! och olle när han sa ''ska sjunga till min bror''  shit hela jag lyste upp och ba ÅÅÅÅH HAR HAN EN BROR!!!! kan ju inte bli annat än bra, grym hehe! men vi hörs nog senare, ha en asbra fredagskväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0