vädert e ju underbärt

tja alla tuusentriljarders bloggläsare :) kom nyss hem från skolan, dagen har gått upp och ner, precis som alla andra dagar, men skrattat myyycke iallafall gr8! är förkyld och har ont i skallen min, så nu blir det till att lägga sig på altanen och vila, för de är ju skeetgött ute :D vill verkligen träna, har inte gjort de på en vecka, cutcut, men förkyld som sagt :( också ska jag ♥äta♥, underbart! imorn ska jag me agnes till stallet haha :o inte vart där sen jag va typ 1,20 lång och prenumerera på pollux, så de ska bli kuuul! skriver mer sen, för nu kurrar magen very much, ha de finfint :)



stekarN ;)!

Kommentarer
Postat av: elsa

haha fyfan va söt

2012-11-11 @ 05:43:04
URL: http://elsamerican.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0